Siparişim bana ne zaman ulaşır?

Standart kargo teslimatı tercih edilen alışverişlerde siparişin kargoya teslim süresi 3 (Üç) iş günü sonundadır. (Özel günlerde değişiklik gösterebilir.) Ayrıca siparişinizin durumunu her zaman Siparişlerim sayfasında görüntüleyebilirsiniz.

Siparişimi verirken sorunla karşılaşıyorum, ne yapmalıyım?

Tüm soru ve destek talepleriniz için bize [email protected] adresinden yazabilir veya 444 21 81 numaralı müşteri hizmetlerimizden ulaşabilirsiniz.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Siparişiniz ile ilgili iptal taleplerinizi 444 21 81 numaralı müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçerek iletebilirsiniz.

İade ve iptal işlemlerinde ödeme ne kadar sürede hesabıma geçer?

İade işlemleriniz, ürünler tarafımıza ulaştıktan sonra 3 iş günü içerisinde yapılır. İadenizin hesaba geçmesi bankanıza bağlı olarak değişkenlik gösterebilir. Bankanın işleme alma süresi çeşitli koşullar doğrultusunda (Debit Card ile yapılan alışverişler, farklı banka kartı ile yapılan alışveriler gibi) değişebilir. Tüm sorularınız için [email protected] adresinden bize yazabilirsiniz veya 444 21 81 numaralı müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?

Anlaşmalı kargo firmamız UPS ve Scotty Kargo'dur.

Kargo Takibini Nasıl Yapabilirim?

Siparişinizin tüm adımları ile ilgili olarak sizleri E-mail ve SMS yoluyla bilgilendiriyoruz. Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra tarafınıza ulaşacak E-mail ve SMS bildirimindeki bağlantıya tıklayarak kargonuzun tüm hareketlerini izleyebilirsiniz. Ayrıca hesabınızdaki Siparişlerim sayfasından siparişinize ait tüm detaylara ve kargo takibi için gerekli bağlantıya ulaşabilirsiniz.

Belirttiğim adreste olmamam durumunda siparişimi bir başkası teslim alabilir mi?

Siparişinizi teslim etmek üzere kurye belirtilen adrese ulaştığında paketinizi size teslim etmekle mükelleftir. Teslimat esnasında teslimat adresinde bulunmamanız durumunda kurye kapınıza, sizlere adreste ulaşılamadığına dair bir not bırakır ve paketinizi kargo şubesine geri taşır. Sonrasında paketinizi tekrar teslim almak isterseniz kargo firması ile iletişime geçip aynı adrese veya teslimat yapılmasını istediğiniz farklı bir adrese teslimatı için talepte bulunabilirsiniz. Herhangi bir şekilde teslim almadığınız tüm siparişleriniz şubedeki bekleme süresi sonrası tarafımıza kargo firması tarafından iletilmektedir.

Adres değişikliği işlemleriniz ile ilgili olarak paketiniz kargoya teslim edilmeden tarafımıza bilgi vermenizi tavsiye ediyoruz. Tüm sorularınız için [email protected] adresinden bize yazabilirsiniz veya 444 21 81 numaralı müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

Ürünü değişim yapmak istersem ne yapmam gerekiyor?

Size en yakın mağazamızdan iade, değişim işlemi yapabilir veya ürün bedeli karşılığında alacak kartına dönüştürebilirsiniz. Dilerseniz online iade için ürünlerinizi paketleyerek ürün faturası, sipariş numaranızı, iade ürün ve iade sebebini içeren not ile iade talebinizi oluşturabilir, paketinizi kapınızdan kargoya ücretsiz teslim edebilirsiniz.

Ürünü iade etmek istersem ne yapmam gerekiyor?

Size en yakın mağazamızdan iade işlemi yapabilir veya ürün bedeli karşılığında alacak kartına dönüştürebilirsiniz. Dilerseniz online iade için ürünlerinizi paketleyerek ürün faturası, sipariş numaranızı, iade ürün ve iade sebebini içeren not ile paketinizi kapınızdan kargoya ücretsiz teslim edebilirsiniz.

UPS KARGO: 61X9W2

Taksitli ödeme seçeneğiyle aldığım ürünün iadesi nasıl yapılır?

Taksitli ödeme seçeneğiyle aldığınız ürüne ait tutarın tamamı, kredi kartınıza iade edilir. Bankanız tarafından iadenizin geri ödenmesi taksitli olarak kartınıza yansıtılır.

Ürünü incelemeye göndermek için ne yapmam gerekiyor?

bgstore.com.tr ’ den satın almış olduğunuz ürünü incelemeye göndermek için "İade Süreci"ni takip ederek bize geri gönderebilirsiniz.

Ürününüz ilgili markamızın İnceleme Departmanı tarafından incelenerek 21 iş günü içerisinde size geri dönüş yapılacaktır. İnceleme ürünlerinizi aşağıdaki adrese gönderebilirsiniz.

Sadece bgstore.com.tr 'den satın olmuş olduğunuz ürün/ürünleri faturası ile beraber ilgili adrese gönderiniz.

İnceleme Departmanı Adresi (Sadece online alışverişler için geçerlidir)

Atatürk Bulvarı Deposite İş Merkezi A1 Blok K:2, 34490 İkitelli Osb/Başakşehir/İstanbul

Kargodaki siparişimi iptal edebilir miyim?

Ürününüz kargoda ise teslimat adresinize geldiğinde kargoyu teslim almayarak iade edebilirsiniz. Teslim aldıysanız fatura üzerinde yer alan iade bölümünü doldurup anlaşmalı olduğumuz kargo firması ile iade adresimize gönderebilirsiniz.

Mağazadan aldığım alacak kartını online sitenizde kullanabilir miyim?

Mağazalarımızdan almış olduğunuz alacak kartınızı sadece mağaza kasalarımızda kullanabilirsiniz. Online alışverişlerimizde ödeme işlemi sadece kredi kartı ile yapılabilmektedir.

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR